test

Prezentare

De 100 de ani vă echipăm casa, pentru confortul și siguranța dumneavoastră.

ISTORIC

ISTORIC

În 1920, după o pregătire de inginer și o primă experiență profesională în industria automobilelor, Fernand Thirard preia un magazin de fabricare a lacătelor și înființează propria companie. Datorită experienței dobândite în industrie, își proiectează propriile instrumente de producție și, motivat de un spirit de inovație comercială, își creează propria marcă: FTH. Bazele filosofiei companiei Thirard sunt deja stabilite.

 

Produsele oferite vânzătorilor en-gros, prin intermediul unui catalog și al unei echipe de vânzări, se bucură de succes. Această reușită permite companiei Thirard să investească în instrumente automate și să își îmbogățească gamele de produse.  Lacătele FTH câștigă notorietate, iar firma își continuă ascensiunea.

 

În anii 1960, fiica lui Fernand Thirard, Paule, preia conducerea.  Fiica sa, Jocelyne, deschide compania către export, iar soțul ei, Jacques, modernizează fabrica.  El introduce tehnica mașinilor de transfer, care permit, în special, fabricarea primului lacăt din alamă, în 1965.

 

Jean Pierre Chivot, nepotul lui Fernand, preia conducerea comercială a companiei în 1975 (apoi conducerea generală) și vine cu noi idei de diversificare. Bazându-se pe expertiza tehnică obținută în urma producției de lacăte din tablă, Dl. Chivot decide să producă încuietori și broaște. Vor urma apoi cilindrii europeni și broaștele cu trei puncte de închidere.  Dl. Chivot adaugă în catalogul acestor produse tradiționale de lăcătușerie și echipamente pentru uși și ferestre, articole de feronerie, mânere…

Această ofertă completă permite companiei Thirard să răspundă dezvoltării sectorului distribuției, precum și să sprijine mărcile și comercianții de articole de feronerie pe această nouă piață a bricolajului.

Devenit un actor major în domeniul distribuției în Franța, compania Thirard este prezentă și în sectoarele comercializării materialelor, articolelor de feronerie pentru locuințe și aprovizionării industriale.

 

Continuând investițiile după același principiu al independenței tehnice și financiare, a patra generație familială intră în secolul al XXI-lea cu spiritul de deschidere și energia necesare pentru a conduce compania în contextul schimbărilor în curs.

Din 2015, Barnabé Chivot dă companiei Thirard noi impulsuri în materie de digitalizare, inovație, distribuție și prezență în întreaga lume, pentru a-i asigura capacitatea de adaptare și pertinența ofertei.

 

Cu 300 de angajați în Franța, 150 în Europa și în Asia, Thirard realizează o cifră de afaceri de peste 53 de milioane de euro și își continuă dezvoltarea, datorită acestui spirit de cucerire a piețelor, conservat încă de la început, precum și a tuturor talentelor care formează și dinamizează întreprinderea.

montage-manuelle-cylindre

ECHIPA

În cadrul Thirard, punem componenta umană în centrul activității. Ea reprezintă motorul și bogăția noastră.

Thirard este o întreprindere mare, formată din 450 de colaboratori motivați. Această dimensiune de IMM permite relații directe între echipe.  În plus, managementul în care echipa este lăsată să ia decizii și lucrul pe bază de proiect favorizează implicarea fiecărui angajat în toate sectoarele.

De asemenea, Thirard acordă o importanță deosebită serviciului clienți.  Echipele dedicate își demonstrează în fiecare zi disponibilitatea și capacitatea de ascultare pentru toate cererile clienților și comercianților.

Această cultură și această punere în valoare a dimensiunii umane se traduc și printr-o înaltă calitate a relaționării în plan extern. Echipele de vânzări din teren ale companiei Thirard sunt recunoscute pentru proximitatea și capacitatea lor de ascultare în relaționarea cu clienții.

travail-equipe

ANGAJAMENT

Ca specialist în prelucrarea metalelor (alamă/oțel/inox), Thirard a aplicat întotdeauna principiul reciclării și reutilizării materiilor prime. Este o certitudine economică și ecologică încă de la început.

În prezent, Thirard se angajează într-o abordare mai globală, mai sistematică și mai ambițioasă. Fiecare domeniu din viața companiei și fiecare sector industrial este analizat pentru a reduce la minimum consecințele asupra mediului.

Toate lichidele de procesare (uleiurile) sunt tratate și reciclate.

Produsele sunt fabricate în conformitate cu principiul economiei circulare, cu materiale durabile și reciclabile la infinit.

Lipsa plumbului din alama folosită pentru numeroase piese este garantată.

Operațiunile de producție și manipulare din cadrul companiei caută în permanență să economisească energie.

Toate atelierele și birourile beneficiază de sisteme de purificare a aerului, fără evacuarea poluanților.

Compania Thirard a aderat la organizația ecologică SCRELEC pentru reciclarea bateriilor și este parteneră (nivel Bronz) a asociației Reforest’action  (10 000 de arbori plantați).

Ambalajele produselor Thirard respectă standardele FSC (hârtie/carton din păduri durabile) și utilizează în mod garantat cerneluri fără plumb.

Compania Thirard este mândră de angajamentul său în domeniu protecției mediului și își continuă eforturile de îmbunătățire a proceselor și de reducere continuă a consecințelor.

Obiectivul nostru: combinarea unei activități industriale prospere cu o lume mai bună.

engagement-environnemental

OAMENII

FACTORUL UMAN

În primul rând, compania Thirard este compusă din multipli oameni talentați, peste 300 de persoane.

Politica, focalizată pe valorile umane din cadrul companiei, se bazează fundamental pe un spirit de bunăvoință. Această apreciere a factorului uman este exprimată în mai multe moduri:

Politica de resurse umane a companiei încurajează evoluția în plan intern, prin asistență și formare.

Exemple de parcursuri profesionale:

Lucille: Stagiu Franța > Stagiu România > Asistent comercial > Asistent executiv (în 2 ani)

Emeric (sector de presă): Format în cadrul companiei > Stagiu la Agenția de ocupare a forței de muncă > Contract pe perioadă determinată ca operator de presă > Contract pe perioadă nedeterminată ca operator de producție (în 3 ani)

Compania Thirard organizează schimbul între generații și valorifică expertiza, prin crearea de echipe senior / junior.

> exemplu: Jean Michel și Mickaël

Se observă o paritate strictă de 50/50, inclusiv în meseriile tehnice, iar acest lucru se aplică tuturor nivelurilor de responsabilitate.

În cadrul companiei Thirard, recunoaștem calitatea lucrătorilor cu dizabilități. De 20 de ani, compania este implicată în parteneriate cu instituțiile locale ESAT, în Picardia.  De asemenea, organizăm acțiuni „vocație/integrare”, cu prilejul „Zilelor Porților Deschise” în ateliere.

Calitatea vieții la locul de muncă în compania Thirard este rezultatul unei politici care valorizează individul și evoluția sa în cadrul societății. Echipele sunt formate din persoane motivate și implicate, care își trăiesc pe deplin întreaga carieră în cadrul companiei.

PRODUSELE

Ca și calitatea fabricației, calitățile estetice ale produselor Thirard rezultă dintotdeauna dintr-o politică voluntară a companiei.

 

În prezent, această dorință este în creștere și plasează design-ul în centrul dezvoltării produselor.

Un produs Thirard trebuie să fie performant, estetic și să răspundă perfect așteptărilor consumatorilor.

expertise-serrure-thirard

CALITATE

Calitatea este principala exigență a companiei Thirard. Este în centrul întregului proces funcțional al companiei și reprezintă principalul criteriu în dezvoltarea sau alegerea unui produs.

Thirard obține prima certificare ISO în 1994. În 2005, compania este certificată ISO 9001, apoi obține reînnoirea certificării în 2013 și 2015. Această certificare corespunde exigențelor ridicate în ceea ce privește procesul industrial, managementul și orientarea către client.

ISO 9001-2015 demonstrează că întreprinderea funcționează conform unui principiu general de îmbunătățire continuă.

 

De asemenea, produsele Thirard îndeplinesc standarde stricte de calitate și, în funcție de game, beneficiază de etichete și certificate CE, NF și A2P.

PROXIMITATE

Thirard este o întreprindere familială de talie umană. Ea conservă o dorință de accesibilitate, un spirit de proximitate care se regăsesc în toate sectoarele companiei, de la producție la vânzări, mereu disponibile și cât mai aproape de clienți.

 

La rândul său, consumatorul beneficiază de această dorință de proximitate, prin multiple servicii și consultanță online, precum și sprijin la fiecare etapă a experienței sale în calitate de client.

Orientare în magazin, informații despre produs, formarea vânzătorilor, tutoriale, servicii post-vânzare… toate acestea pentru satisfacția clientului.

 

De asemenea, spiritul de proximitate în cadrul companiei Thirard se caracterizează și prin integrarea sa în teritoriu.

Implantată de 100 de ani în Vieux, Picardia, compania este în interacțiune cu toată activitatea economică și contribuie la dezvoltarea regiunii.

entreprise-familiale-thirard

VALORI

Thirard este o companie – adică o entitate și un proiect – construită și dezvoltată în jurul unor valori fundamentale.

 

Grija față de celălalt

Compania cultivă o formă de empatie, care se traduce prin bunăvoință față de tot personalul, în plan intern, și printr-o dorință constantă de a servi clientul, comerciant sau consumator, în plan extern.

 

Ascultarea

Thirard și-a dezvoltat un simț foarte pronunțat al ascultării, care îi permite să propună serviciile și produsele cele mai apropiate de așteptările clienților.

 

Partajarea / Generozitatea

Compania a dorit întotdeauna să facă accesibile pentru cât mai mulți cele mai bune articole de feronerie și de securitate, menținând totodată o fabricație franceză.

 

Curajul

Deși nu este un grup mare, datorită capacităților sale de invenție, simțului de adaptare și spiritului de cucerire, compania a știut să progreseze și să prospere, atât în Franța, cât și în străinătate.

 

Autenticitatea

De asemenea, autenticitatea, simplitatea, modestia reprezintă un set de valori care definesc Thirard și care permit acestei companii să rămână integrată în teritoriu și să construiască relații de proximitate cu toți partenerii.

 

Aceste valori sunt împărtășite, vehiculate și integrate în cotidian de către toate persoanele care formează compania THIRARD.

VIZIUNE

Pionieri în strategia cross-canal de 5 ani, valorificăm această experiență și continuăm activitatea de dezvoltare a instrumentelor web, în serviciul clienților noștri. Am creat și punem la dispoziție o bază de date a produselor , care aduce o extindere a ofertei pe platformele web ale distribuitorilor noștri.  Aceste referințe pentru produse sunt completate de informații pentru consumator și activități de formare pentru comercianți.

Precursori în domeniul ambalării, începem o nouă etapă în această revoluție reprezentată de introducerea valorilor de folosință și dezvoltarea ambalajelor proiectate ecologic. De fapt, dăm un nou impuls acestor concepte, prin crearea de mărci-umbrelă care ne structurează gamele și prin aportul de niveluri de securitate care ghidează consumatorii în alegerile lor. Un design nou, mai strălucitor, și o comunicare grafică modernizată vor permite totodată ameliorarea impactului liniar.

În concluzie, Thirard își dezvoltă identitatea.  Ca o consecință logică a design-ului adoptat pentru cheile noastre, noul logo câștigă în modernitate și putere.  Semnătura, dezvoltată de la data înființării companiei, perpetuează marca.

Suntem nerăbdători să vă împărtășim aceste noi oferte de servicii și concepte gândite pentru a atrage consumatorii, ceea ce ne va permite să câștigăm împreună segmente de piață.

Barnabé Chivot

Președinte

vision-avenir

Thirard în câteva cifre